Bloggen om sims 3!

Alla inlägg under december 2011

Av Hanna - 30 december 2011 14:13

Bläddra med pilarna och rulla ner texten om det behövs!


Av Hanna - 29 december 2011 21:04

 

Klicka på pilarna för att bläddra!   

Av Hanna - 28 december 2011 23:12


  HAAHAAAA! LOL! Fyfan ! XD Aaahh goonatt! Och kanske inte blir ett inlägg på länge! :( AAAA JA SER FULL UT! ...Oh shit ljudet och rörelserna går ju inte samtidigt... aja mig i slow motion då! ;D
 

Av Hanna - 28 december 2011 16:59

Igår spelade jag lite sims 2 husdjur! Så jag gjorde en varulv och tänker visa hur man gör nu!


1. Gör en eller fler simmar, det spelar ingen roll men det blir mycket lättare med en! Fast du kan göra ett barn eller nått för varulvar och vargar drar sig till småbarnsfamiljer.

2. Tryck ctrl+shift+c och skriv motherlode. Sedan köper du massor av träd, för det drar varulvar också sig till.

3. På natten mellan ungefär 23-0 kan det komma vargar, men du ska fokusera på en varg med lyssande gula ögon, de andra kan du jaga iväg.


4. Om vargen med lyssande ögon inte kommer den natten så har jag ett fusk som du kan skriva in: Sethour 23-0

5. När du väl träffar vargen kan du skriva in boolProp testingCheatsEnabled true och dra upp vänskaps mätaren till bästa vän.

6. Sedan haåller du in shift ovh trycker på vargen med lyssande ögon. Då ska du trycka på MAKE SELECTABLE . Då kan du styra vargen och då kan du tra upp vänskaps mätaren för vargen.


Nu är det bara att vänta på att den ska bita/nafsa på dig och då blir du varulv på natten. Men det tar tid...

Av Hanna - 28 december 2011 16:59

Igår spelade jag lite sims 2 husdjur! Så jag gjorde en varulv och tänker visa hur man gör nu!


1. Gör en eller fler simmar, det spelar ingen roll men det blir mycket lättare med en! Fast du kan göra ett barn eller nått för varulvar och vargar drar sig till småbarnsfamiljer.

2. Tryck ctrl+shift+c och skriv motherlode. Sedan köper du massor av träd, för det drar varulvar också sig till.

3. På natten mellan ungefär 23-0 kan det komma vargar, men du ska fokusera på en varg med lyssande gula ögon, de andra kan du jaga iväg.


4. Om vargen med lyssande ögon inte kommer den natten så har jag ett fusk som du kan skriva in: Sethour 23-0

5. När du väl träffar vargen kan du skriva in boolProp testingCheatsEnabled true och dra upp vänskaps mätaren till bästa vän.

6. Sedan haåller du in shift ovh trycker på vargen med lyssande ögon. Då ska du trycka på MAKE SELECTABLE . Då kan du styra vargen och då kan du tra upp vänskaps mätaren för vargen.


Nu är det bara att vänta på att den ska bita/nafsa på dig och då blir du varulv på natten. Men det tar tid...

Av Hanna - 28 december 2011 13:42

Jag kan inte ladda ner alla sims för jag tror jag har tappat bort lite manualer... :( Så då blir det nya :)... (jag håller på och laddar ner lite saker nu... )



God fortsättning !

Av Hanna - 20 december 2011 11:54

Min dator beter sig skit konstigt. Tillexempel så vill inte "Wonder winter" starta! Så imorgon tänker jag radera de, och så får vi se vad vi kan göra för något nytt istället för de....   Kanske kommer mer inlägg för att jag är hemma och sjuk idag. 

Av Hanna - 17 december 2011 12:21

Tråkigt nog har "Wonder winter" pajat  ...


Så jag ska ha en serie från youtube, sims 2 blir det i den här....

Elisabeth Hyde är den nya tjejen i skolan, men hon är inte en vanlig student. Varje natt är hon jagad av

 oroande drömmar, medan under dagen hon lever i skräck ..


Elisabeth kan se dåliga saker som ska hända i framtiden, nuet och det som har hänt i det förflutna.

När hon är runt människor honkan se vad som kommer att hände dem. Detta gör henne att känna sig

 desperat eftersom hon inte kan hjälpa dem. Så hon försöker att undvika kontakt.



Första delen

 


Elisabeth blir mer och mer drömmar om det mystiska rummet.Även om hon försöker är att undvika kontakt med andra människor, kommer hon behöver hjälp med det.

Andra delen


Presentation


Välkommen till bloggen om Sims 3!
Jag kommer skriva om sims-fusk, tips och även några historier!

Jag heter på www.thesims3.com
"Love_U_Sushi". (Jag hade en kanin som hette Sushi...)
Bli gärna min vän!

Historior

Klicka på bilderna för att komma till den historian!  

Serie

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 5-9
 10-13
 14-17
 20+

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards