Bloggen om sims 3!

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Hanna - 27 september 2011 15:30

   - Fattar du?!  Sa jag glatt.

- WOW ! Du ska få ett syskon! Skit häftigt ju! Sa Linus.

- Haha aa!

- Men du, de där gungorna ser så läckra ut! Kan vi inte gunga lite? Sa han och blinka.

- Haha självklart!

   - Jag gungar högst! Sa Linus.

- Neheru! Jag gungar lika högt som vårt hus! Skröt jag.

   - Du gungar inte högre än en myra på en gunga!  Jag puttar på! 

Jag rodnar lite när han tar sina händer, på min rumpa! xD

   - Så vad vill du göra nu? Sa jag undrande.   - Ehh jooo.... Börja Linus. Men han sa inte mer...   Istället kysste han mig! Och jag han.


  - Åhhh snälla säg att du sett min make!

- Nej det har jag inte.

   - Vi skulle äta middag och sedan skullehanhämtabilenochhämtahan! Orden sprang iväg.

- Lugna dig Ellinor! Tänk på barnet! Sa David och sedan smekte han hennes mage.

   Chockat och smickrad blinka hon till och log sedan vänligt.



   Den natten kunde jag knappt sova. Jag var så upphetsad efter kyssen! Jag måde toppen! Jag booor i paradiset!


Eller?

Presentation


Välkommen till bloggen om Sims 3!
Jag kommer skriva om sims-fusk, tips och även några historier!

Jag heter på www.thesims3.com
"Love_U_Sushi". (Jag hade en kanin som hette Sushi...)
Bli gärna min vän!

Historior

Klicka på bilderna för att komma till den historian!  

Serie

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 5-9
 10-13
 14-17
 20+

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards