Bloggen om sims 3!

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Blogg-reklam

Av Hanna - 13 september 2011 21:37

Kommerntera en liten kommentar med er blogg-adress (även om ni inte hade en blogg skulle det var söt om ni kommentera    ) . Jag kommer sedan att välja en blogg helt random och skriva om den och att ni måste följa den och vidare.   


Och ett helt inlägg om er blogg!  Men som sagt kommentera eller fråga något ! 


Puss på er   

 
 
Eira

Eira

15 september 2011 18:17

Jag är med, och passar på att fråga:

Jag kan inte ladda ner fina frisyrer och kläder från echange, det står att jag saknar PPinehåll och att allt kommer att ersättas av atandardgrafik...jag har mac, kan du hjälpa mig? :)

http://kickey.blogg.se

Hanna

15 september 2011 21:16

Jag säger bara att jag tror vad som hänt, kanske inte stämmer men iallafall så då frågar jag dig, kan du ladda ner "mindre fina" hår och kläder? För det är samma med mig då... ? :) Det kan kanske vara internät uppkopling eller något med simset. Jag har nyss läst i hjälp-grejen och gör ett inlägg om det! :) Det kanske hjälper!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 29 februari 2012 10:46


Jag ska byta blogg och blogga med min bästiz som också gillar sims! Det kommer nog bli mer bloggande där när vi båda bloggar. Som ni vet bloggar jag typ bara nån gång i månaden, så det här blir nog bra. Jag raderar inte den här bloggen dock, så ni ka...

Av Hanna - 4 februari 2012 11:48

Vissa av mina inlägg dubblas två gånger..?  Idag kommer Rosanna hit, få se om det blir något bloggande då..    ...

Av Hanna - 4 februari 2012 11:42

Av Hanna - 8 januari 2012 20:33

Jag sitter lite och håller på med sims medeltiden. Jätte roligt men nästan inte ett sims!   Här kommer lite bilder (jag har ej gjort de) och lite text om medeltiden som inte har eller vill veta mer om de!     De här är monarkens (kungen el...

Av Hanna - 1 januari 2012 17:15

            Vad tyckte ni? Lite vampyr-aktigt ...   Puusss & kramiis ...

Presentation


Välkommen till bloggen om Sims 3!
Jag kommer skriva om sims-fusk, tips och även några historier!

Jag heter på www.thesims3.com
"Love_U_Sushi". (Jag hade en kanin som hette Sushi...)
Bli gärna min vän!

Historior

Klicka på bilderna för att komma till den historian!  

Serie

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 5-9
 10-13
 14-17
 20+

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards