Bloggen om sims 3!

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Hjälp

Av Hanna - 15 september 2011 21:19




Du måste registrera ditt spel på The Sims 3 hemsida för att få tillgång till Exchange eller The Sims 3 Store.

    • Ladda ned och installera objekt

           * Objekt är inte redo att installera tills du ser en full ikonen för objektet du vill hämta.
           * En ruta ikon som den nedan innebär att objektet fortfarande är nedladdning.

      Image



      Artiklar från The Store hämta bra, men före mål från Börsen inte

     * Artiklar från The Store stöds fullt ut av EA
     * Artiklar från Exchange är användargenererat. EA kan inte garantera länkar till Exchange objekt alltid kommer att fungera.
     *   o Använd Rapportera artikel, som på bilden nedan, för att låta oss veta att det är en fråga med objektet.
             Detta garanterar inte att objektet kommer att fungera i framtiden.


bild

Image


Felsökning dina nedladdningar för Mac:


Om du har problem att ladda ner från The Sims 3 Store eller utbyte efter installationen Världen, High-End Loft Stuff, eller ambitioner, är det troligt att du inte plåster ditt spel innan du installerar utbyggnader.


Du måste uppdatera ditt spel innan du installerar expansioner eller förpackningar grejer.


För att lösa problemet, följ stegen nedan:


    1. Göra en manuell avinstallation av The Sims 3.
    2. Installera The Sims 3 och uppdatera till den senaste patchen.
       Det är viktigt att du plåster ditt spel vid denna tid att kontrollera att plåstret har hämtats korrekt.
    3. Gå till TheSims3.com och hämta ett objekt från The Sims 3 Store eller Exchange.
    4. När du har kontrollerat att du kan ladda ned filer från The Sims 3 Store eller Exchange, kan du installera expansioner i följande ordning:
    5.
           * Installera Destinations Världen
           * Installera om High-End Loft Stuff
           * Installera Ambitioner
           * Installera Fast Lane Stuff
           * Installera Late Night

Allt som ni läste nyss hitta jag på hjälp-grejen man kan hitta på sims 3 sidan. Hoppas det hjälpte Eira!
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 29 februari 2012 10:46


Jag ska byta blogg och blogga med min bästiz som också gillar sims! Det kommer nog bli mer bloggande där när vi båda bloggar. Som ni vet bloggar jag typ bara nån gång i månaden, så det här blir nog bra. Jag raderar inte den här bloggen dock, så ni ka...

Av Hanna - 4 februari 2012 11:48

Vissa av mina inlägg dubblas två gånger..?  Idag kommer Rosanna hit, få se om det blir något bloggande då..    ...

Av Hanna - 4 februari 2012 11:42

Av Hanna - 8 januari 2012 20:33

Jag sitter lite och håller på med sims medeltiden. Jätte roligt men nästan inte ett sims!   Här kommer lite bilder (jag har ej gjort de) och lite text om medeltiden som inte har eller vill veta mer om de!     De här är monarkens (kungen el...

Av Hanna - 1 januari 2012 17:15

            Vad tyckte ni? Lite vampyr-aktigt ...   Puusss & kramiis ...

Presentation


Välkommen till bloggen om Sims 3!
Jag kommer skriva om sims-fusk, tips och även några historier!

Jag heter på www.thesims3.com
"Love_U_Sushi". (Jag hade en kanin som hette Sushi...)
Bli gärna min vän!

Historior

Klicka på bilderna för att komma till den historian!  

Serie

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 5-9
 10-13
 14-17
 20+

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards