Bloggen om sims 3!

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Lurare

Av Hanna - 19 september 2011 18:16

1. Vi går in på exchange

2. Vi ser den jättesnygga simmen

3. Vi blir helt galna och laddar ner den direkt

4. Vi startar hoppfullt The sims 3 och hoppas på nya kläder och hår

5. Spelet kraschar (ibland).


"Åh, nej!" Tänker du nu, har jag rätt? Ta det lungt, du kan lätt undvika att ladda ner fakade saker:


TIPS FÖR ATT INTE GÅ PÅ TRICKET


- Ladda ner simmar med standardbilder för att vara på den säkra sidan. Dessa simmar ser ut så här:


Det går inte alltid att lita på dessa simmar heller, men det är betydligt mindre risk att dessa simmar är fake eftersom de visar exakt vad som finns på simmen. Om de inte är utbytta, det vill säga.

- Kolla ALLTID vem det är som har gjort simmen. Har du laddat ner från denna person förut? Vet du vem det är? Försök att inte ladda ner simmar från folk som du aldrig har sett förut och/eller inte du inte litar på.

- Ladda ner från intressanta medlemmar! Intressanta medlemmar blir det de är av x anledning, men dessa har nästan alltid pålitliga downloads. Du hittar dessa igenom att klicka på knappen CommunityThesims3.com.

 

- Kolla på alla bilder först! Om en uppladdning har samma bild på flera klädstilar så ska du helst inte ladda ner den för att vara på den säkra sidan.

Sen finns det folk som laddar upp bilder på saker som inte ens är en sim. Kolla den här t.ex:

Det är inte änns en simsavatar. -.-

 
 
Emme

Emme

19 september 2011 18:19

Gillar du sims? ^^

Kolla gärna in min blogg och släng iväg en kommentar så är du helt fantastisk! ^^ ♥

http://emmeis98.bloggplatsen.se

Hanna

22 september 2011 11:36

:D Ja jag gillar sims ! ^^

Självklart kan titta in på din blogg, slänga in en kommentar och vem vet, kanske följa den ? ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 29 februari 2012 10:46


Jag ska byta blogg och blogga med min bästiz som också gillar sims! Det kommer nog bli mer bloggande där när vi båda bloggar. Som ni vet bloggar jag typ bara nån gång i månaden, så det här blir nog bra. Jag raderar inte den här bloggen dock, så ni ka...

Av Hanna - 4 februari 2012 11:48

Vissa av mina inlägg dubblas två gånger..?  Idag kommer Rosanna hit, få se om det blir något bloggande då..    ...

Av Hanna - 4 februari 2012 11:42

Av Hanna - 8 januari 2012 20:33

Jag sitter lite och håller på med sims medeltiden. Jätte roligt men nästan inte ett sims!   Här kommer lite bilder (jag har ej gjort de) och lite text om medeltiden som inte har eller vill veta mer om de!     De här är monarkens (kungen el...

Av Hanna - 1 januari 2012 17:15

            Vad tyckte ni? Lite vampyr-aktigt ...   Puusss & kramiis ...

Presentation


Välkommen till bloggen om Sims 3!
Jag kommer skriva om sims-fusk, tips och även några historier!

Jag heter på www.thesims3.com
"Love_U_Sushi". (Jag hade en kanin som hette Sushi...)
Bli gärna min vän!

Historior

Klicka på bilderna för att komma till den historian!  

Serie

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 5-9
 10-13
 14-17
 20+

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards