Bloggen om sims 3!

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Neee OFTA! (del 2) Tyvärr utan bilder!

Av Hanna - 25 september 2011 17:39

Jag vakna av att snyggingen väckte mig. 

- Kan du åka med mig i skolbussen, jag är lixom ny och.... började "han" och jag avbröt genast.

- JA! Sa jag snabbt.

- Hehe bra! Vilken går du i?

- Julenssödraskola... muttra jag. Han log.

- Jag med! Eller iallafall ett tag. Vi flyttar när vi hittar ett nytt hus... Du gillar inte julen va? Sa han. Jag blinka. Hur i helvete visste han det?!

- Äh jaa... Vad heter du föresten?

-  Jag heter Linus. Och min pappa David. Sa han.

- Hej Linus!  Vad är klockan? 

- Kvart i 8....

-FAN OXÅ! Sa jag och Linus skratta ett härligt skratt som väckte mina känslor. Så sött och trevligt skratt... 


Hela dagen var vi tillsammans. Han var sååå söt. Och jag ska säga att jag inte var ensam om det! Typ tjejer som försökte flörta med honom överallt!


Efter skolan gjorde vi matteläxa tillsammans (det är så skönt att säga tillsammans!) och det visa sig att han sög på matte lika mycket som jag! 


-Nicol! Kom! Ropa mamma.

-Ledsen, måste gå. Kommer snart! Sa jag till Linus och gick upp till mamma. Hon satt framför TV:en och götta sig.


-Sätt dig älskling! Bad mamma och klappade i soffan där jag skulle sitta.

- Men mamma! Vad har du på dig! Snällaaa byt om! Sa jag och skämmdes över hennes skärrosa mjukis-byxor och bajsbruna tröja med en gul,grön,röd och oranga sjal. Det passade absolut inte in på henne!

- Äsch! Det var bara något jag rota fram! Men du som inte gillar julen borde inte gillat att jag hade mer röda kläder på mig. Sa hon.

- Mammaaa... Sa jag plågsamt, jag vill ju till Linus!

- Ja du har rätt... Jo...

- Mamma säg bara! Sa jag lite ilsket.

- Jag är gravid. Sa mamma.

- Neee OFTA! Sa jag överlycklig.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 29 februari 2012 10:46


Jag ska byta blogg och blogga med min bästiz som också gillar sims! Det kommer nog bli mer bloggande där när vi båda bloggar. Som ni vet bloggar jag typ bara nån gång i månaden, så det här blir nog bra. Jag raderar inte den här bloggen dock, så ni ka...

Av Hanna - 4 februari 2012 11:48

Vissa av mina inlägg dubblas två gånger..?  Idag kommer Rosanna hit, få se om det blir något bloggande då..    ...

Av Hanna - 4 februari 2012 11:42

Av Hanna - 8 januari 2012 20:33

Jag sitter lite och håller på med sims medeltiden. Jätte roligt men nästan inte ett sims!   Här kommer lite bilder (jag har ej gjort de) och lite text om medeltiden som inte har eller vill veta mer om de!     De här är monarkens (kungen el...

Av Hanna - 1 januari 2012 17:15

            Vad tyckte ni? Lite vampyr-aktigt ...   Puusss & kramiis ...

Presentation


Välkommen till bloggen om Sims 3!
Jag kommer skriva om sims-fusk, tips och även några historier!

Jag heter på www.thesims3.com
"Love_U_Sushi". (Jag hade en kanin som hette Sushi...)
Bli gärna min vän!

Historior

Klicka på bilderna för att komma till den historian!  

Serie

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 5-9
 10-13
 14-17
 20+

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards