Bloggen om sims 3!

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Vattenfallet

Av Hanna - 25 september 2011 18:25


Flera dagar har gått sedan Nelli var i stugan med Dina och Sam.

   Fan oxå! Men jag svälter ihjäl! Så jag måste göra det.   Klättra ner för berget och fiska... Det sägs att det är ett av världens godaste fisk därnere! Tanken fick henne att fatta beslut. Hon måste ner.


Men när det är bara några meter kvar snubblar hon. Ingen stor skada men hennes redan sårade fot fick ne ordentlg smäll. Jag måste till stugan...  Jag ger mig av till stugan.

Och minna minnen tar över mitt sinne.


 Jag minns R när han tog ut glas bitarna ur mig för flera dagar sedan. Det får mig att börja gråta. Jag är vilse. Jag saknar dig så mycket R. Och jag kommer dö av ensamhet.


~ Ronald~

  Okej. Bara en sista gång. Jag tar något som inte kostar så mycket. *suck* Nelli hatade när jag tog saker.

När kommer du Nell? För jag älskar dig... och saknar dig... Om du är död... är det inte värt att leva.

   - Jag skulle vilja ha eh... soppa! Sa Ronald och när kassören skulle ta servetter tog Ronald maten och stack.    Han flåsade av ansträngning medan han sprang. Bakom honom hörde han syrenerna på polisbilen.


~ Nelli~

   Jag var helt tom. Jag hade gråtit i timmar , både av smärta och saknad. Nu stirra jag bara rakt fram och önska att lidandet tog slut.

- Döda mig gud. Jag är hemlös. Har ingen som älskar mig. Tjuv. Och lider bara. Varför lät du mig födas? Sa jag för mig själv. Som om gud svara dök det upp en tanke.

"Alla är lika mycket värda." Jag fnös åt tanken och titta på mitt halsband.

Det var den som gjorde att jag var här. Men jag ville behålla den tillvarje pris.


Jag hörde fot steg på terasen. Skulle jag gömma mig?


   Inrusande kom R och den olyckan om mitt liv skingrades. Nu exesterade bara lyckan. Allafall just nu.   Jag gav honom en bamse kram och snyfta lite. Dock hörde jag också att hans snyfta.   - Fan vad jag har saknat dig Nell! Sa han genom tårarna.

- Jag .. saknade dig med! Jag trodde jag skulle dö här! Sa jag och snyfta lite men log så mycket att mina mungigor börja verka.

   - Vad då då? Sa R sexigt.   - Jo... Jag skulle fånga fisk vid vattenfallet! Och snubbla... Jag kan nu inte gå så mycket.. Sa jag. R såg inte ut att gilla det jag nyss hade sagt och snart bliev blicken orolig.

   - Oj då... Polisen letar efter mig och kommer säkert snart hit...


~Dina och Sam~

   -Hihi... Är du redo sötnos? Sa Dina med sexig röst.

  - Jag är redo. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 29 februari 2012 10:46


Jag ska byta blogg och blogga med min bästiz som också gillar sims! Det kommer nog bli mer bloggande där när vi båda bloggar. Som ni vet bloggar jag typ bara nån gång i månaden, så det här blir nog bra. Jag raderar inte den här bloggen dock, så ni ka...

Av Hanna - 4 februari 2012 11:48

Vissa av mina inlägg dubblas två gånger..?  Idag kommer Rosanna hit, få se om det blir något bloggande då..    ...

Av Hanna - 4 februari 2012 11:42

Av Hanna - 8 januari 2012 20:33

Jag sitter lite och håller på med sims medeltiden. Jätte roligt men nästan inte ett sims!   Här kommer lite bilder (jag har ej gjort de) och lite text om medeltiden som inte har eller vill veta mer om de!     De här är monarkens (kungen el...

Av Hanna - 1 januari 2012 17:15

            Vad tyckte ni? Lite vampyr-aktigt ...   Puusss & kramiis ...

Presentation


Välkommen till bloggen om Sims 3!
Jag kommer skriva om sims-fusk, tips och även några historier!

Jag heter på www.thesims3.com
"Love_U_Sushi". (Jag hade en kanin som hette Sushi...)
Bli gärna min vän!

Historior

Klicka på bilderna för att komma till den historian!  

Serie

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 5-9
 10-13
 14-17
 20+

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards