Bloggen om sims 3!

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Hanna - 18 augusti 2011 15:00

Kändisar


Så blir din sim kändis:

1. Du måste leta en kändis!


Kändisar finns praktisk taget över allt! Barer, nattklubbar, teatern, ja nästan överallt! Så det är inte så svårt.


2. Du måste imponera på kändisen innan du vän med kändisen.


Och det kan vara väldigt svårt! Därför brukar jag skriva in Testingcheatsenabled true och dra vänskaps mätaren till bästis.


Nu har du fått i stjärna! (Du ser stjärnorna på en vän när man har musen på simmen- där man oxå ser namn- och samma sak är det med din sim. Komplicerat?)


Sedan fortsätter man bara så! Och om man har Testingcheatsenabled true koden på, kan man dra ner vänskapsmätaren från bästis till bekant. Då får du blir du mer känd (och hoppningsvis får en till stjärna).


Som kändis:

*Får du gratis saker!

*Gå in i VIP avdelningar!

*Paparatsiz efter dig heelaa tiden.

*Om du går t.ex till mataffären får du betala halva priset, och ibland helt gratis!

*Men oxå dåliga rykten. För att få bort dem kan du gå till poletikhuset eller kontorsbyggnaden.



Av Hanna - 18 augusti 2011 14:45

På omröstningen ("vilket sims spel var bäst"), svrade flest kvällsnöjen. Därför har ska vi ha ett kvällsnöjen tema!

 Jag kommer skriva tips,de nya sakerna och fusk.   

Av Hanna - 18 augusti 2011 12:50

Hej alla simmsare! Min dator har för tillfället inget internet (nu är jag på min mammas dator..). Så det kommer kanske inte bli så mycket bloggande. Men kommer då och då skriva lite på andra datorer.



Och då kommer jag inte kunna lägga ut historier.

 

Men jag komm!er fixa med datorn och skriva medan. Så det kommer explodera ut inlägg när jag får tillbaka det!  



Men nu ska vi inte beskymra oss, jag kommer tidsinställa inlägg ibland (från en annan dator).


Ha det bra!

Presentation


Välkommen till bloggen om Sims 3!
Jag kommer skriva om sims-fusk, tips och även några historier!

Jag heter på www.thesims3.com
"Love_U_Sushi". (Jag hade en kanin som hette Sushi...)
Bli gärna min vän!

Historior

Klicka på bilderna för att komma till den historian!  

Serie

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser?
 5-9
 10-13
 14-17
 20+

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards